Koseteppe og gullungenromper

Da jeg fikk klompelompe-boka av mammaen min fikk jeg (som nevnt tidligere) lyst til å prøve meg på alle oppskriftene samtidig. Så masse flott!! 

Det største prosjektet, koseteppet, er nå endelig ferdig; 


Ble veldig fornøyd med dette. Strikket i drops Lima med pinne nr 4. Føltes som en evighet før jeg ble ferdig, må jeg innrømme, men med litt småprosjekter innimellom gikk det jo på et vis! I god tid til det skal gis bort 🙂 

Gullungenromperen var et annet prosjekt jeg ville prøve meg på. Dette var et kjappere prosjekt enn teppet, og vi har allerede tatt den i bruk. Jeg har strikket i dobbelt bomullsgarn fra søstrene grene. 

Leave a Reply

