Klompelompe 

Da jeg var så heldig å få strikkeboka fra Klompelompe, var jeg så ivrig at jeg ikke helt visste hvilket prosjekt jeg skulle begynne på.   

Det er SÅ masse fint i den boka – til både liten og stor! 

Jeg har begynt på både skjørt og pledd, som foreløpig ikke er ferdig… Jeg klarer ikke å la være å begynne på nye prosjekter før et annet er ferdig, og noen ganger må jeg ha små, kjappe ting å lage innimellom de store. 

Henriette pannebånd, fra klompelompe, er et sånt kjapt prosjekt – med et morsomt mønster! Foreløpig har jeg strikket to slike, ett med ullgarn og ett med bomullsgarn 🙂 

   
  

Det blir definitivt fler slike pannebånd 🙂 

Leave a Reply

